facebook
Forest na Facebooku

Strona zawiera elementy flashowe. Aby pobrać Adobe Flash Player kliknij tutaj.

Grafik gier zespołowych (ważny od 2 września 2013 r.)

GRY ZESPOŁOWE
BADMINTON rezerwacja mailowa lub telefoniczna
  PON. WT. ŚR. CZW. PT. SOB. ND.
BADMINTON

17.00-18.30
możliwość
rezerwacji

18.30-22.00
możliwość
rezerwacji

 

20:00-22:00
możliwość
rezerwacji

18.30-20.00
możliwość
rezerwacji

9.00-12.00
możliwość
rezerwacji
SIATKÓWKA istnieje możliwość gry po ustaleniu terminu w recepcji klubu
PIŁKA HALOWA istnieje możliwość gry po ustaleniu terminu w recepcji klubu
KOSZYKÓWKA istnieje możliwość gry po ustaleniu terminu w recepcji klubu
TENIS STOŁOWY w godzinach otwarcia klubu
PIŁKARZYKI STOŁOWE w godzinach otwarcia klubu

UWAGA! Grafik może ulec zmianie.

Rezerwacje w recepcji klubu lub telefonicznie - 22 864 20 69.

BADMINTON - Istnieje również możliwość gry pod okiem trenera Dariusza Nowickiego (umówienie gry poprzez kontakt bezpośredni pod nr tel. 604-816-333). Koszt opłaty za instruktarz - 50zł/h.

ABS

Profesjonalny i bardzo rozbudowany trening mięśni brzucha. Jest on przystosowany zarówno dla początkujących osób, jak i dla osób bardzo zaawansowanych w trenowaniu mięśni brzucha.

Dla wszystkich

ABT

Ćwiczenia wzmacniające i ujędrniające przede wszystkim dolne partie mięśniowe ciała takie jak brzuch, pośladki oraz uda. Zajęcia o spokojnym charakterze.

Dla wszystkich

AKTYWNA MAMA

Ćwiczenia skierowane do matek z małymi dziećmi.

Zapraszamy wszystkich chętnych do uczestnictwa w zajęciach AKTYWNA MAMA.

Kobiety po urodzeniu maleństwa pragną powrócić do swojej dawnej figury. Często jednak narzekają na to, że nie mają z kim zostawić dziecka i pójść do fitness klubu. Nasz klub wyszedł naprzeciw temu problemowi i zorganizował zajęcia specjalnie dla kobiet z ich małymi dziećmi.

Zajęcia zawierają elementy Pilates, Body Ball i Jogi. Trening jest bezpieczny, gdyż dzieci przez cały czas pozostają z mamami - przyglądając się, jak również biorąc udział w ćwiczeniach, co dodatkowo pogłębia więz między mamą a dzieckiem.

Idealne dla kobiet, które po porodzie chcą szybko wrócić do dawnej formy.

czytaj całość »

AEROBOX

Intensywne zajęcia wykorzystujące elementy sztuk walki. Wykonywane kopnięcia i uderzenia doskonale kształtują całe ciało oraz doskonale wpływają na wzrost ogólnej wydolności.

Dla wszystkich

BADMINTON

Prawie każdy z Nas trzymał choć raz w życiu rakietkę do badmintona. Teraz możesz grać jak zawodowiec. Zadbaj o swoją kondycję i refleks, a przy tym dobrze się baw. Wystarczy zarezerwować kort i przyjechać do klubu. Jeśli nie znasz zasad gry, sprawdź je na naszej stronie.
Istnieje również możliwość gry pod okiem trenera Dariusza Nowickiego (umówienie gry poprzez kontakt bezpośredni pod nr tel. 604-816-333). Koszt opłaty za instruktarz - 50zł/h.

Dla wszystkich

CAPOEIRA

Capoeira jest sztuką walki, grą i tańcem. Stworzona w XVIII i XIX wieku przez brazylijskich niewolników, stała się dla nich sposobem na manifestowanie odrębności kulturowej. Wywodzi się z rytualnych tańców plemion afrykańskich; zawiera też wiele cech kulturowych charakterystycznych dla Indian południowoamerykańskich. Capoeira spośród innych sztuk walki wyróżnia się dynamizmem i taneczną płynnością. Niewiele jest statycznych pozycji, dużo natomiast zamaszystych kopnięć i podcięć. Ciosów przeciwnika nigdy się nie blokuje, zamiast tego capoeira oferuje wiele uników i przejść.

czytaj całość »

DANCE

Zajęcia taneczne wykorzystujące elementy poszczególnych popularnych stylów tańca (salsy, funku, latino, afro...).

Dla wszystkich

FATBURNING

Zajęcia oparte na wysiłku aerobowym wykonywanym poprzez proste układy choreograficzne (na podłodze lub stepie), efektywnie przyspieszające proces spalania tkanki tłuszczowej.

Dla wszystkich

FATBURNING

Zajęcia oparte na wysiłku aerobowym wykonywanym poprzez proste układy choreograficzne (na podłodze lub stepie), efektywnie przyspieszające proces spalania tkanki tłuszczowej.

Dla wszystkich

FATBURNING

Zajęcia oparte na wysiłku aerobowym wykonywanym poprzez proste układy choreograficzne (na podłodze lub stepie), efektywnie przyspieszające proces spalania tkanki tłuszczowej.

Dla wszystkich

Forest WORKOUT

Autorski zestaw ćwiczeń ogólnorozwojowych w formie obwodu stacyjnego, z naciskiem na rozwijanie wytrzymałości siłowej. Ćwiczenia wykonywane często do upadku mięśniowego przekraczające progi tlenowe organizmu. Wykorzystujące obciążenia, ciężar własnego ciała oraz takie przybory jak np. piłki, stepy, ekspandery, sztangi, sztangielki itp. Poprzedzone krótką 10 min. rozgrzewką aerobową na siłowni.

Dla wszystkich

GIMNASTKA SENIORA

Ćwiczenia skierowane do naszych najzacniejszych klubowiczów.

Zapraszamy wszystkich chętnych do uczestnictwa w zajęciach Senior.

Prócz kreacji i promocji zdrowia, przy doborze form ruchu bierzemy także pod uwagę zalecenia dotyczące aktywności ruchowej w prewencji pierwotnej i wtórnej chorób.

czytaj całość »

GIMNASTKA SENIORA

Ćwiczenia skierowane do naszych najzacniejszych klubowiczów.

Zapraszamy wszystkich chętnych do uczestnictwa w zajęciach Senior.

Prócz kreacji i promocji zdrowia, przy doborze form ruchu bierzemy także pod uwagę zalecenia dotyczące aktywności ruchowej w prewencji pierwotnej i wtórnej chorób.

czytaj całość »

HI-LOW

Wysoka intensywność tego treningu uzyskiwana jest poprzez szybkie tempo oraz dodanie podskoków wplecionych w układy choreograficzne. Efekt treningowy to poprawa kondycji i ogólnej sprawności całego organizmu.

Dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych

INTERWAŁ

Intensywne zajęcia ogólnorozwojowe, zawierające w sobie naprzemiennie ćwiczenia o niskiej i wysokiej intensywności. Jest to najczęściej połączenie Hi-Low lub stepu z ćwiczeniami wzmacniającymi.

Dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych

JOGA

Co to jest HATHA JOGA i dlaczego warto ją ćwiczyć?

"HA" oznacza słońce, "THA" - księżyc, a "JOGA" - to ścieżka, droga. JOGA jest zatem zrównoważoną ścieżką, łączącą pierwiastek męski i żeński, ogień i wodę, czerń i biel, a więc drogą prowadzącą do równowagi FIZYCZNEJ, PSYCHICZNEJ I DUCHOWEJ, tak trudnej do uzyskania w codziennym, zabieganym życiu. Hatha joga, datowana na 5 tys. lat p.n.e., jest uważana za najstarszy system ćwiczeń.

czytaj całość »

JOGA

Co to jest HATHA JOGA i dlaczego warto ją ćwiczyć?

"HA" oznacza słońce, "THA" - księżyc, a "JOGA" - to ścieżka, droga. JOGA jest zatem zrównoważoną ścieżką, łączącą pierwiastek męski i żeński, ogień i wodę, czerń i biel, a więc drogą prowadzącą do równowagi FIZYCZNEJ, PSYCHICZNEJ I DUCHOWEJ, tak trudnej do uzyskania w codziennym, zabieganym życiu. Hatha joga, datowana na 5 tys. lat p.n.e., jest uważana za najstarszy system ćwiczeń.

czytaj całość »

KOKORO COMBAT

Jeśli kręci Cię przekraczanie granic swoich możliwości, pokonywanie własnych słabości i trening w niemalże wojskowej atmosferze, koniecznie musisz wypróbować najnowszego, autorskiego programu zajęć przygotowanego przez Klub Forest. Zajęcia poprowadzi doświadczony żołnierz z jednostek specjalnych, na bazie których powstał słynny GROM. Teraz i Ty masz okazję ćwiczyć tak jak wybitni zawodowcy.

Trening Kokoro Combat umożliwi Ci poprawę kondycji oraz zwiększy poczucie bezpieczeństwa. Popracujesz nie tylko nad swoją tężyzną fizyczną ale jednocześnie wzmocnisz swoją odporność psychiczną. Zapoznasz się z różnymi elementami technicznymi i taktycznymi, które umożliwią Ci radzenie sobie w trudnych sytuacjach "na ulicy". Jedyne takie zajęcia w Polsce. Nie możesz ich przegapić, przyjdź i udowodnij sobie, że stać Cię na więcej.

Zajęcia są w cenie karnetu!!!

Zapisy na zajęcia w recepcji Forest. Zapraszamy!!!

KOSZYKÓWKA

Lubisz grać w "KOSZA", wiesz co to jest dwutakt czy piwot? Czekamy na Ciebie. Przyjdź i graj z innymi klubowiczami i ich znajomymi. Boisko już na Was czeka :). Pamiętaj aby mieć odpowiednie obuwie do gry na hali.

Dla wszystkich

LATINO

Taneczna forma zajęć wprowadzająca w świat gorących rytmów latynoamerykańskich. Ciekawe choreografie, wspaniała zabawa. Podczas zajęć ukształtujesz swój własny, niepowtarzalny styl i nabierzesz ruchów charakterystycznych dla partnerki i partnera w tańcu. Jeśli chcesz poczuć się niezwykle, nabrać więcej pewności siebie, więcej wewnętrznej radości i oczywiście poprawić swoją kondycję te zajęcia są dla Ciebie!

Zajęcia dla osób lubiących tańczyć

MAGIC BAR

Wyjątkowe ćwiczenia wzmacniające i kształtujące całe ciało wykonywane ze sztangą. Ich intensywność regulowana jest indywidualnie ciężarem sztrangi. Idealne zarówno dla kobiet i mężczyzn, dla szczupłych osób i "atletów". Idealne połączenie treningu wytrzymałościowego z siłowym. W szybkim czasie powoduje widoczne wyszczuplenie sylwetki, wzrost siły i wytrzymałości mięśni. Waga sztangi waha się od 1 do 18 kg. Ciężar zmienia się w zależności od wzmacnianej grupy mięśniowej i aktualnych możliwości. Trening ten jest najszybszym i najbardziej efektywnym sposobem na osiągnięcie wysokiej formy.

Według badań naukowych wzmożone spalanie kalorii trwa jeszcze 12 godzin po zakończeniu treningu Magic Bar!!!

Dla wszystkich

PILATES

Rewelacyjny system ćwiczeń, dzięki którym Twoje ciało stanie się silne i elastyczne, sylwetka zyska elegancję, a Twój kręgosłup znakomitą ochronę przed przeciążeniami i dolegliwościami.

Jest to technika uznawana za najbezpieczniejszą i bardzo efektywną, głównie dzięki budowaniu "siły środka" - wzmacnianiu mięśni okołokręgosłupowych i ustawieniu optymalnej linii kręgosłupa.

Pilates to również trening mentalny, poprawa kondycji psychofizycznej, poznanie i świadomość własnego ciała, skuteczne odstresowanie się i przede wszystkim satysfakcja z wysiłku!

Dzięki tym zajęciom zyskasz prawidłowe nawyki ruchowe, poprawisz postawę ciała oraz będziesz efektywniej i bezpieczniej korzystać z innych aktywności!

Dla wszystkich

PIŁKA NOŻNA

Grasz w piłkę, chcesz grać bez względu na pogodę... Zapraszamy do klubowej sekcji piłki halowej. Pamiętaj aby mieć odpowiednie obuwie do gry na hali. Do zobaczenia na boisku.

Dla wszystkich

PŁASKI BRZUCH

Profesjonalny i bardzo rozbudowany trening mięśni brzucha. Jest on przystosowany zarówno dla początkujących osób, jak i dla osób bardzo zaawansowanych w trenowaniu mięśni brzucha.

Dla wszystkich

SIATKÓWKA

Jeśli lubicie i potraficie grać w siatkówkę, to zapraszamy do klubowej sekcji siatkówki. Wiek i płeć - bez znaczenia. Chęć do gry - ma znaczenie :) Czekamy na wszystkich sympatyków tego sportu.

Przepraszamy, brak opisu.

SHORT CLASS

15-to minutowe grupowe zajęcia odbywające się na siłowni, nastawione na wzmocnienie i ukształtowanie mięśni brzucha. Trenieng ten gwarantuje zmniejszenie obwódu talii, wysmuklenie oraz wyrzeźbienie mieśni brzucha. Zajęcia o wysokiej intensywności, przenzaczone dla wszystkich, prowadzone są przy muzyce pod okiem instruktora, który efekektywnie motywuje uczestników do ćwiczeń.

Dla wszystkich

STEP

Zajęcia z wykorzystaniem specjalnego podestu – stepu. Wykonywane choreografie wpływają na poprawę pamięci ruchowej oraz koordynacji a intensywna praca całego ciała (a głównie dolnych partii) wpływa na ogólny wzrost wydolności.

STEP 0 - pierwszy krok na stepie - Dla początkujących

STEP zaawans. - dla wszystkich mających dobre podstawy i lubiących na stepie poszaleć ;) - Dla zaawansowanych

STEP DANCE

Te zajęcia to połączenie żywiołowej choreografii, intensywnych ćwiczeń i świetnej zabawy! Układy choreograficzne wykonywane są z użyciem stopnia. Dzięki temu mocno pracują mięśnie nóg. Na tych zajęciach na pewno poprawisz swoją koordynację i kondycję.

Dla wszystkich

TBC

Ćwiczenia kształtujące całe ciało; trening wzmacniający i wysiłek aerobowy w jednym przyspieszają proces spalania tkanki tłuszczowej, poprawiają kondycję i wytrzymałość.

Dla wszystkich

Wykonanie: AGINUS | Bielański Klub Karate Kyokushin © 2003-2017

Informujemy, iż ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz do celów statystycznych i analizy ruchu. Jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, to będą one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies.

OK