facebook
Forest na Facebooku

Strona zawiera elementy flashowe. Aby pobrać Adobe Flash Player kliknij tutaj.

Joga

Asztanga Joga, znana też jako asztanga winjasa joga czy power joga jest systemem pozycji, które są praktykowane w seriach, koncentrując się na oddechu (oddechu udżai), ruchu ciała (winjasa), punktach koncentracji wzroku (driszti) i bandach (wewnętrzne zaciski). Wykonywanie wszystkich tych elementów razem jest praktyką Asztangi Jogi. Asany (pozycje w jodze) oczyszczają, wzmacniają i uelastyczniają ciało. Stały oddech: wdechy i wydechy oczyszcza system nerwowy. Asztangę charakteryzuje płynność ruchów. Na zajęciach asztangi można poznać również techniki relaksacyjne i oddechowe.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY na zajęcia!

RADY DLA ĆWICZĄCYCH JOGĘ:

  • Ćwiczenia można wykonywać dopiero 2 godziny po posiłku.
  • Podczas ćwiczeń niezwykle istotne jest właściwe oddychanie - staraj się oddychać miarowo i głęboko - zawsze nosem.
  • Ćwicz w wywietrzonej sali.
  • Praktykuj jogę boso na macie antypoślizgowej.
  • Zadbaj o to, by w otoczeniu panował spokój, wyłącz telefon.
  • W każdej z pozycji powinieneś wytrzymać co najmniej minutę. Jeśli jednak poczujesz ból, przerwij natychmiast ćwiczenie.
Wykonanie: AGINUS | Bielański Klub Karate Kyokushin © 2003-2018

Informujemy, iż ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz do celów statystycznych i analizy ruchu. Jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, to będą one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies.

OK